Difference between revisions of "„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára (Q419547)"

From wikibase-docker
(‎Created claim: genre (P41): (Q24115))
(‎Changed [hu] description: Cserjés Katalin, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020)
description / hudescription / hu
-
Cserjés Katalin, esszé, Iskolakultúra, 2020
+
Cserjés Katalin, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020

Revision as of 08:12, 22 July 2025

Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
Language Label Description Also known as
English
„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020

    Statements

    Cserjés Katalin
    0 references
    0 references
    30.
    0 references
    8.
    0 references
    2020
    0 references
    117–124.
    0 references
    Irodalmi-módszertani „jó gyakorlat” egy töredékben maradt Hajnóczy Péter szöveg befejezésére. A befejezetlen mű értelmezése. Említve: Ottlik Géza, Darvasi László, Bodor Ádám, Mikszáth Kálmán és Örkény István. (Hungarian)
    0 references
    mib2013Cserjés 2020
    0 references