Difference between revisions of "„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára (Q419547)"
From wikibase-docker
VargaSzilvia (talk | contribs) (Created claim: principles of approach, methods of analysis (P245): (Q473842)) |
VargaSzilvia (talk | contribs) |
||
| Property / Literary history and literary studies in relation to other disciplines | |||
| + | |||
| Property / Literary history and literary studies in relation to other disciplines: Q473885 / rank | |||
| + | Normal rank | ||
Revision as of 08:10, 22 July 2025
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára
|
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
|
Statements
Cserjés Katalin
0 references
30.
0 references
8.
0 references
2020
0 references
117–124.
0 references
Irodalmi-módszertani „jó gyakorlat” egy töredékben maradt Hajnóczy Péter szöveg befejezésére. A befejezetlen mű értelmezése. Említve: Ottlik Géza, Darvasi László, Bodor Ádám, Mikszáth Kálmán és Örkény István. (Hungarian)
0 references
mib2013Cserjés 2020
0 references