Difference between revisions of "„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára (Q419547)"
From wikibase-docker
VargaSzilvia (talk | contribs) (Changed [hu] description: Cserjés Katalin, esszé, Iskolakultúra, 2020) |
VargaSzilvia (talk | contribs) (Added [en] description: Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020) |
||
| description / en | description / en | ||
| + | Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020 | ||
Revision as of 07:42, 22 July 2025
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára
|
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
|
Statements
Cserjés katalin
0 references
30
0 references
8
0 references
2020
0 references
117–124
0 references
Irodalmi-módszertani „jó gyakorlat” egy töredékben maradt Hajnóczy Péter szöveg befejezésére. A befejezetlen mű értelmezése. Említve: Ottlik Géza, Darvasi László, Bodor Ádám, Mikszáth Kálmán és Örkény István. Káli-Varga (Hungarian)
0 references
mib2013Cserjés 2020
0 references