Difference between revisions of "Történeti reprezentációs modellek és nemzeti identitáskoncepciók a gyerekirodalomban (Q425785)"
From wikibase-docker
VargaSzilvia (talk | contribs) (Changed claim: issue (P46): 4.) |
VargaSzilvia (talk | contribs) (Changed claim: page(s) (P49): 114–124.) |
||
| Property / page(s) | Property / page(s) | ||
| - | + | 114–124. | |
Revision as of 08:15, 5 May 2025
Károly Herédi, scientific paper, Híd (Újvidék), 2020
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
Történeti reprezentációs modellek és nemzeti identitáskoncepciók a gyerekirodalomban
|
Károly Herédi, scientific paper, Híd (Újvidék), 2020
|
Statements
Herédi Károly
0 references
4.
0 references
2020
0 references
114–124.
0 references
A gyermekirodalom meghatározásának aspektusai különböző diszciplínák felől: pedagógiai, olvasásszociológiai és lélektani nézőpontok. Az identitás, mint a gyerekirodalom központi kategóriája: szocializáció, a szubjektum önidentifikációja, kulturális-nemzeti identitás kialakítása. Kortárs ifjúsági- és gyermekszövegek történelemképének vizsgálata: történelmi tények, mítoszok, személyiségek. Említve: Lőrinc László, Böszörményi gyula, Jeney Zoltán, Darvasi László. (Hungarian)
0 references
mib2013Herédi 2020a
0 references