Difference between revisions of "„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára (Q419547)"
From wikibase-docker
VargaSzilvia (talk | contribs) |
VargaSzilvia (talk | contribs) (Changed [en] description: Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020) |
||
| (2 intermediate revisions by the same user not shown) | |||
| description / hu | description / hu | ||
| - | + | Cserjés Katalin, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020 | |
| description / en | description / en | ||
| - | + | Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020 | |
| Property / genre | |||
| + | |||
| Property / genre: Q24115 / rank | |||
| + | Normal rank | ||
Latest revision as of 08:12, 22 July 2025
Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020
| Language | Label | Description | Also known as |
|---|---|---|---|
| English |
„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára
|
Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020
|
Statements
Cserjés Katalin
0 references
30.
0 references
8.
0 references
2020
0 references
117–124.
0 references
Irodalmi-módszertani „jó gyakorlat” egy töredékben maradt Hajnóczy Péter szöveg befejezésére. A befejezetlen mű értelmezése. Említve: Ottlik Géza, Darvasi László, Bodor Ádám, Mikszáth Kálmán és Örkény István. (Hungarian)
0 references
mib2013Cserjés 2020
0 references