Difference between revisions of "„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára (Q419547)"

From wikibase-docker
(‎Changed [en] description: Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020)
 
(5 intermediate revisions by the same user not shown)
description / hudescription / hu
-
Cserjés Katalin, esszé, Iskolakultúra, 2020
+
Cserjés Katalin, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020
description / endescription / en
-
Katalin Cserjés, essay, Iskolakultúra, 2020
+
Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020
Property / principles of approach, methods of analysis
 +
Property / principles of approach, methods of analysis: Q473842 / rank
 +
Normal rank
Property / literary historical period
 +
Property / literary historical period: Q473746 / rank
 +
Normal rank
Property / Literary history and literary studies in relation to other disciplines
 +
Property / Literary history and literary studies in relation to other disciplines: Q473885 / rank
 +
Normal rank
Property / genre
 +
Property / genre: Q24115 / rank
 +
Normal rank

Latest revision as of 08:12, 22 July 2025

Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020
Language Label Description Also known as
English
„Írd tovább!”: Kommentátorok egy félben maradt Hajnóczy-szöveghez – Ötletek a továbbíráshoz 11–12-es diákok számára
Katalin Cserjés, összefoglaló cikk, Iskolakultúra, 2020

    Statements

    Cserjés Katalin
    0 references
    0 references
    30.
    0 references
    8.
    0 references
    2020
    0 references
    117–124.
    0 references
    Irodalmi-módszertani „jó gyakorlat” egy töredékben maradt Hajnóczy Péter szöveg befejezésére. A befejezetlen mű értelmezése. Említve: Ottlik Géza, Darvasi László, Bodor Ádám, Mikszáth Kálmán és Örkény István. (Hungarian)
    0 references
    mib2013Cserjés 2020
    0 references